luni, 18 februarie 2008

o sambata insorita in Predeal

Ca tot romanul care stoarce tubul de pasta de dinti la maximum si recicleaza pungile de la supermarket la gunoi, m-am dus si eu in Predeal sambata dimineata ca sa cheltui punctele de pe cartela de saptamana trecuta, ramase neatinse din cauza ghetii. Desi am plecat din Bucuresti pe la 9 (cu peripetii de pierdut trenul si mers in vizite matinale pe la prieteni), am ajuns destul de rapid la Predeal si pe partie. Am avut surpriza ca zapada sa fie tasata, gheatza foarte putina - in zona unde se termina teleschiul de pe Clabucet mai ales, si un soare extraordinar care filtra tonuri de alb peste copaci si cer. Zapada proaspata mai era numai pe margini si in padure (vineri, din cate am aflat de la cineva care a fost acolo si vineri, a fost pustiu si zapada proaspata) dar mergea bine de tot. Cum despre Predeal nu prea ai ce scrie cand deja te duci a o mie si una oara, mai bine niste poze pudrate bine ca sa ne tina pofta de iarna in functiune :)















Niciun comentariu: